سلامالان که دارم این را مینویسم حدود ۱۰ سال از آغاز رابطه من و فاطمه گذشتهعملا این رابطه همون ۶ یا ۷ ماه اول تموم بود اما دیگه کشش دادیم تا الان ... اسمشو بزاریم علاقه ،پرکردن تنهایی یا هرچی ... نمیدونم اما یک چیز را خیلی خیلی خوب میدونم که این مدت خوب یا بد ، قسمتی از زندگی بود و گذشت ..همینسر زدی فاطمه اینجا امیدوارم هیچ کدوممون دلتنگ نشیم...خوشبخت بشی و مراقب خودت باش خدانگهدار برای همیشه قوطی_کبریت_زندگی...
ما را در سایت قوطی_کبریت_زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 19:37